ackadacka

Världens underbaraste!

Publicerad 2008-09-27 10:08:20 i Allmänt

God morgon! Vaknad precis med en lätt huvudvärk. Drack ju inte så många öl igår. Jaja! 2 panodil och cola light så är man fit for fight igen. Idag blir det stan med Linda en sväng för att kolla på peruker. Jag måste hitta ett par leopard tights att ha på mig ikväll till min trailer park perra. G hade på sig sin peruk igår när vi var på middag. Hela kvällen hade han på sig den. Knäppskalle. Han tycker verkligen att han är snygg i den. Får ta till hårda metoder om han inte tar av sig den. Sexstrejk är ett av förslagen. Tur att jag älskar han ändå.=)
Som sagt ikväll blir det peruk fest. Typ 100 pers kommer tror jag. Kommer bli hur nice som helst. Wiiee! Kommer ta massa kort och lägga upp på fejjan. Kanske några kort här också. Folk har ju en tendens att störa sig på korten man lägger upp på facebook. Här kan man ju vara mer fri. G ville köpa UGGs till mig. Han är så underbar. =) Men jag har försökt att avstyra det tänket. Tycker det är lite dyrt.
Nä dags att väcka linda, käka frulle, duscha och dra till stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela