ackadacka

Den bästa helgen ever!

Publicerad 2008-09-01 14:04:12 i Allmänt

Har inte bloggat på 5 dagar. Skäms lite faktiskt men jag har haft fullt upp. Det har vart en väldigt händelserik vecka, speciellt känslomässigt. Jag fattade ett beslut i söndags som vände upp och ner på hela mitt liv. Och jag är glad för det. Jag har nu träffat den bästa personen som finns på jorden. Jag vet att det låter töntigt och klyshigt (stavas?) men det är sant. Nu mera bor jag hemma hos mamma, har träffat en underbar kille, letar lägenhet och mår bara jävligt bra. Det va längesedan jag mådde så här bra, gällande allt. Helgen har vart grym.
I fredags va det hockey. Frölunda vann överlägset. Gött som fan. Matchen va i mölndals ishall. Känndes som att man satt på isen. Cooolt! Efter det blev det mat och öl på linnegatan. Råkade göra en springnota så den kvällen blev ju billig som fan. Det är inte så illa som det låter. Vi sa till servitrisen att få notan. Sedan bytte vi bord och satt kvar i 3 timmar. Men notan kom aldrig. Vi handlade av samma aervitris flera gånger. Stackarn!
I lördags flyttade jag hem alla mina pinaler till Tosslanda. Svettigt och jobbigt att flytta själv. Men men! Det som inte dödar en blir man starkare av.=) Va på visning på en lägenhet i kallebäck. Jätte fin var den. Får se hur dyr den blir bara. Kollade lite på U16 i wallenstam hallen. Riktigt duktiga pojkar. Dom slogs så att hjälmarna flög. HAHA!
Efter det så va det på med partyskruden och åka på 40 års fest i Billdal. Mycket god mat och dryck i trevligt sällskap. Åkte in till stan vid 23 tiden för att träffa min baby. Var på vasastan en stund och sen gick vi till sticky där vi dansade i typ 2 timmar. Kort finns på Facebook. Var väl hemma 05.00. Gick i däck direkt.
Söndagen inleddes med fet frukost på egg&milk. Pannkakor, bagel, egg&bacon, youhurt och kaffe. Mmmmm! Gick på stan med gurra halva dagen och avslutade med film hemma hos matthias. Grym helg! Eller? Idag blir det derby på ullevi. Mår skit men vill inte missa det sista derbyt på ullevi. Häftigt!
Nu blir det hem och kurera mig och vänta på att mäklaren ringer!

Snyggast på stan i lö

Kommentarer

Postat av: Mammsen

Publicerad 2008-09-02 08:04:19

Måste varit en tröööökig match igår!!

Idag spelar VF!!

Ta med datan och kom hem,jag kan inte följa matchen utan modem!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela