ackadacka

UGG´s och vintage!

Publicerad 2008-09-26 09:11:03 i Allmänt

Var inne i stan igår och blev kär i första ögonkastet. Var inne på MISS RAGTIME och kikade. Och där stog dom. Ett par beiga UGGS! Vill ha vill ha! Vem skall jag fjäska med för att få ett par sådana? Känner att jag inte riktigt har råd. Skall ju som sagt till Köpenhamn snart, måste ju ha pengar dit. Hoppas jag får pengar nu när jag fyller år. Kanske räcker till halva. Arrrrg!
Varför skall jag alltid hitta dyra saker som jag MÅSTE ha? Blev lite shopping igår. Köpte vantar och sjal, måste man ju nu till vintern. Utökade min samling av adidas tröjor genom att köpa en vintage adidas tröja på ragtime! Gul, grön och vit. Sjukt snygg. Kan konstatera att jag har väldigt många adidas tröjor nu:
- den jag köpte igår
- en rosa
- en mörkblå med ljusblåa ränder
- en annan mörkblå
- en 70 tals mörkblå
- en röd-vit

I like it! Har typ 100 Zip tröjor till men som inte är adidas som är sjukt snygga!

Idag blir det jobb till 17.00. Skulle behöva gå tidigare. Måste köpa något att ha mig i helgen. Men hinner inte. Blir lunch med min älskling. Och ikväll blir det middag med party efteråt på henriksberg. Wiiiee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela