ackadacka

Läs inte min blogg om du inte vill höra sanningen!

Publicerad 2008-09-04 17:35:51 i Allmänt

Gick in på facebook igår kväll och till min stora upptäckt märkte jag att vissa skrev om mig i det dolda via sin status! Istället för att våga vuxen och faktiskt säga det via telefon så skriver man det där. Allvarligt!! Vuxna människor som beter sig som man gjorde på lågstadiet. Detta är fan värre, med tanke på att vi är äldre. Hur svårt är det att lyfta luren och ringa? Och om man nu är så feg så man inte vågar så skicka ett fucking sms! Ghaa! Jag får skit för att jag mår bra och här träffat en underbar kille. Jag säger bara en sak: kan du inte unna mig denna glädje så är du inte min vän! Thats it! Hys inte agg mot mig! Om 2 dagar åker jag till Grekland och seglar med jobbet, ska bli så jävla skönt! Har växlar pengar, vart på apoteket och köpt lite småsaker som är bra att ha. Ikväll blir det först hämta baby på centralen, sen hem och duscha, sen hem till babys bror och käka middag och sen hem till pillan och kolla på deras nya lägenhet i Kallebäck! Nä måste rusa. Ska hinna med en latte innan! En grej till: kritisera inte det jag skriver i min blogg. Ge fan i att läsa den om du blir upprörd eller tar illa upp! Ok? Btw: bloggade från min iPhone:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela