ackadacka

Jobb jobb jobb!

Publicerad 2008-09-23 10:01:37 i Allmänt

Idag är det halvdag på jobbet som gäller. Hur skönt som helst. Men morgonen har varit allt annat än lugn. Fick öppna senare då det va några gubbar och fixade golvet inatt. Och inte nog med att vi inte kunde städa golvet igår kväll så var hela restaurangen täckt av damm imorse. Arrrg! Det var bara att börja städa direkt. Massa chefer skall springa runt i helgen och kolla. Orka! Jag är ledig! Fyller år på söndag.
Här är min önskelista:
x En lägenhet
x Lexington sängkläder
x Extern hårdisk (gärna på 500GB och rosa)
x  2 veckors betald semester
x Högtalare till min iPhone (stor vit klump, finns på macforum)
x Adidas klocka (finns på nelly.se)
x En ny vinterjacka (whoolrich eller goose går bra)

Nä dags att flänga ut på stan i min neon rosa SVEA mössa! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela