ackadacka

Jag måste bara göra det!

Publicerad 2008-09-30 17:09:32 i Allmänt

Jag har sågat det men skall nu göra det ändå. Dagens outfit! Blondin bella och jag liksom. Hahahahaha! Detta kan ju faktiskt bli kul. Undra vad man skall ha i huvudet när man ska ta på sig numera? Vara så skankig som möjligt kanske? Orkar fan inte ta kort på mig själv. Det är för seriöst. Ni får helt enkelt blunda och fantisera om mina fina outfits!=)
Idag: Kläder: mörklbå Fornarina jeans, RON JEREMY t-shirt, kawasaki skor, svart hood från H&m och min sprillans nya ED HARDY halsduk. Har även på mig:  Armband från Raglady, Rolex, väska från Dkny Och jacka från H&M!

Well thats it! Avundsjuk? (asg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela