ackadacka

Ben&Jerrys Half baked! = 5 av 5

Publicerad 2008-09-17 07:35:43 i Allmänt

Köpte nya Ben&Jerrys glassen igår. Är min och gurras favoritglass. Fudge med crisp i plandat med kakdeg i vanilj och choklad glass. Mmmmm! 5 av 5 möjliga får den! Ett tips är att testa den.
Längtar så mycket till helgerna framöver:
Denna helgen:
Fre: Bärs på något trevlig ställa på stan
Lör: Hockey i Sandinavium
Sön: Liseberg med syrran
Nästa helg:
Fre: Fest i Eriksbergshallen
Lör: Perukfest
Sön: Jag och madde fyller år så det blir park lane
Helgen efter det:
Fre: Steinar från Norge kommer
Lör: kräftskiva

Wiiiiiee!! Värsta grymma helgerna framför mig=)

Kommentarer

Postat av: The Cat

Publicerad 2008-09-24 22:04:17

Älskar med B&J, min favorit är chokolate fudge brownie =)

Postat av: Alex

Publicerad 2008-09-24 22:04:52

Älskar med B&J, min favorit är chokolate fudge brownie =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela