ackadacka

Älska livet!

Publicerad 2008-09-29 10:12:44 i Allmänt

Jaha, då fyllde man 23 år igår. Firade det genom att ligga hemma bakis, dricka en flaska skumpa och dra några öl på damond dogs. Tragisk som jag är. Men skit samma. Fick en resa till Köpenhamn av MR G. Tack Baby! Kommer bli sååå gött att komma ifrån vardagen. Har avstyrt allt som heter födelsdagsfirande. Inte min grej. Grym helghar det varit, som vanligt.
Helgen i korthet:
Fredags: Middag och öl på hendriksberg. Mycket trevligt. G hade på sig sin peruk och alla trodde att det var hans riktiga hår. Älskar dig ändå.=) Kvällen blev lugn och skön. Var väl hemma runt 00.30 tiden. Skönt!
Lördag: Var i stan med Linda och Järnberg. Började dricka öl vid 13 tiden. Perfekt! Strosade runt och gjorde ingenting. Gurra klippte sig mednas jag och järnberg bärsade. Så snygg han blev. =)
Väl hemm gick gurra i koma och somnade. Stackarn hade ju vart uppe sen 06.00 och vart på hockey cup. Enkel middag fick det bli. Satte mig och skalade ½ kilo räkor. Var grymt gött. Pernilla och Lillen kom och bärsade. Sen drog vi till PERUK festen. Va så himla kul. Alla hade verkligen ansträngt sig och skaffat peruk. Alla blev tokfulla så festen slutade vid 3 tiden. Jag och Gurra tog bussen från stan hem. Hur ofta gör man det liksom? Lite spännande faktiskt.
Söndag: MIN FÖDELSEDAG! Vaknade lite halvbakis. 6 nya sms och 3 missade samtal. ORKA! Man fyller ju bara år en gång om året så man kanske inte skall klaga. Skönt att någon visste om att man fyllde år. Låg hem hos Gurra hela dagen och flötade. Käkade pizza, ben&jerrys och mådda allmänt bra. Grym F1 var det också. Avåkningar och missar i stallen. Hur kul som helst. Meningen var att vi skulle till park lane igår. Men så blev det inte. Alla bangade. Tur va det. Hade fan inte pallat. Dirty Denim spelade på Diamond Dogs, så jag satt där hela kvällen och bärsade med dom.

Idag blir det Hockey. VF-Rögle 19.00 i scandinavium. Hoppas någon ens kommer dit och kollar. (förutom jag, johanna, mamma och gurra) Idag på dagen blir det lugna puckar. Ska väl ta mig hem till Torslanda snart och vänta på att mamma kommer hem. Lite bilder  från helgen:

123456
1. Madde i sin supersnygga perra
2. Jag i Lindas porrstjärne perra.
3. Trailer trash Järnberg. (han gick i den peruken hela dan i stan)
4. Supersnygg och nyklippt pojkvän.
5. Sliten Gurra.
6. ACE står det. Cooolt!

Kommentarer

Postat av: Mammsen

Publicerad 2008-09-29 10:25:43

Hahahaha!!

fan så snygga peruker,vill se Gurras "perra" åxå...

Syns i kväll,ekar kanske i Scandinavium,haha!!

GOOOO VF!

Älskar dej sköheten***

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela