ackadacka

Mina shopping vanor!

Publicerad 2008-10-09 15:33:09 i Allmänt

Har vart inne på en del bloggar idag, i brist på annat. Kopierade detta från en blogg. Känns lite töntigt men jag gör det ändå. Jag är ju rettså töntig=)


1. Hur mycket slösar du ungefär i månaden på kläder, smink och skor?
Så mycket jag kan. 4000-5000:- kanske. *skäms*

 2. Dyraste plagget/skorna du köpt?
Min Goose jacka (2 årsen). Stövlar förra året för 1500:- (skall dock slå det i år när jag köper mina UGG´s)

3. Bästa fynd i år?
Allt jag har hittat second hand. Lets make a list (tar inte med allt):
1. DKNY väskan för 75:-
2. Alla fräcka adidas tröjor.
3. Mina 4 färgade Bruno Magli skor.

4. Ett köp som fortfarande finns i garderoben med prislappen kvar?
Hmmm.. vette fan! Finns nog någon gamal tröja hängades. Inget viktigt!

5. Hur många par skor har du hittills köpt under 2008?
8 par kanske

6. Om jag gav dig 1 000 kronor, vad skulle du köpa för dem?
Nike tröjan på concrete för 700, resten hade gått till second hand.

7. Hur mycket pengar är du villig att spendera på en vinterjacka?
7000:- kanske, eller är det för mycket?

8. Brukar du dölja dina påsar när du kommer hem efter en shopping runda, för att slippa höra klagomål över ditt sätt att spendera pengar?
Ibland! Tips: lägg påsarna i varandra!

9. Spara eller slösa?
Slösa!

10. Dina fem senaste köp?
1. Rosa vantar från prickig katt
2. Friis väska second hand
3. Iggy pop t-shirt
4.  adidas tröja
5. adidas tröja

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela