ackadacka

Min favvo affär!

Publicerad 2008-10-31 22:01:40 i Allmänt

God afton!
Älskar verkligen denna äffär:

Vill typ ha allt i denna affären! Äger snart allt känns det som. Hahaha! Finns en jätte söt juicy väska som jag vill ha. Aarrgh! Det är med att spara pengar är inte kul. Men jag ska stå emot och inte handla upp min lön på fina saker till mig själv! =)
Lite bilder på mina fina armband från raglady (örhängena som jag fick av gurra gick inte att ta kort på):
Marc by Marc Jacobs, 399:-
Ms Bijoux 79(!?):-

BTW: Fick en jätte söt rosa Longchamp väska av Challe! *tack* Älskar den=)

Är den inte fin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela