ackadacka

Kalkonbesiktning!

Publicerad 2008-10-09 10:28:10 i Allmänt

Vaknade 05.45 idag av gurras väckarklocka. Ont i ryggen, förkyld och huvudvärk. FAN!! Min kära pojkvän har snarkat heeeela natten. Har vaknat typ 10 ggr och putt till han. Inget har hjälpt. Arg! Nästa gång är det jag som snarkar.=)
Blev inte bättre av att jobbet ringde 06.30. Var bara att pallra sig upp och åka in till jobbet. Idag är jag nästan ledig. Har vart inne på jobbet i 2 timmar och fixat med dom förbannade jävla hor kassorna. HATAR DOM!
11.30 skall jag vresa upp mig på ungdomsmottagningen. Hatar det! Usch och fy! Kalkonbesiktning! HAHAHA! Efter det blir det fika med lina och ikväll blir det middag med jobbet. Texas Longhorn på Linnégatan! Bästa maten ever!

Nä dags att ta en lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela