ackadacka

God morgon!

Publicerad 2008-10-18 08:58:15 i Allmänt

Sitter på vårt gryma hotellrum och väntar på att Gurra skall vakna. Somnade halv elva igår kväll. Gött som fan. Nackdelen är dock att jag vaknar supertidigt. Har legat i sängen och spelat tetris.=)
Ska bli gött att gå ner till den grymma frukosten. (kommer garanterat bilder på det) Sitta i typ 1½ timma och käka frulle. Kaffe, supergoda mackor, frukt och yoggi. Ser ut att blir grymt väder här i köpenhamn. Grym soluppgång har det varit! Det är hallowen tema på Tivoli. Ska bli mysigt att gå runt där och kolla idag. Ska försöka shoppa något fräckt också.
Mamma: Jag har hittat såna där saker till brödrosten.=) Köper med mig såna till dig!

Nä nu måste jag hoppa ner i sängen och mysa med min baby=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela