ackadacka

Danmark!

Publicerad 2008-10-17 21:39:33 i Allmänt

Bilder från Köpenhamn:
123
456
78

1. Utsikten från vårt rum rakt fram(som kostar 2500:-DKK, vi betalade 700:-)
2. Utsikten från vårt rum till vänster=)
3. Legobyggning, Gurra ville bygga en stor snopp(tur att jag hann hindra han)
4. Gurra juckar mot B&J
5. Folk började kolla konstigt efter några minuter=)=)
6. MENYN! Mmmmmm!
7. Alla olika smaker. Käkade 2 nya:  Coconut almond fudge chunk och Mint choko crunch. Mina 2 nya favoriter.
8. Längtar tills denna skylt hamnar på avenyn

Mer bilder imorgon kanske. Blir tivoli och lite shopping!

Kommentarer

Postat av: Mammsen

Publicerad 2008-10-17 21:47:53

Ahhh gumman,jag kommer inte bli arbetslös...jag öppnar ett BEN&JERRY på avenyn,hahaha!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela