ackadacka

Dagens to do!

Publicerad 2008-10-22 14:48:56 i Allmänt

Ledig idag! Hade faktiskt velat jobba och vara ledig imorgon. Ikväll blir det babar en sväng. Blir lugnt för min del. Har möte 09.30 imorgon. Ghaaaa! Orkar inte!
Vart inne en sväng på jobbet idag och fixat. Gött att göra ngot när man är ledig. Har städat hemma och nu sitter jag och lägger in nya apps på min iPhone! VF spelade lika igår mot Färjestad. Fan! Hade tippat en massa mål på matchen. Men så är det. Den gamla vanliga turen. 2 borta matcher nu sen hemma den den 30:e!
Imorgon ska jag och Gurra på visning på en lägehet i Lunden som vi kanske skall byta till oss. Wiiiiee! En fyra i lunden liksom, hur grynt som helst. Men man ska inte hoppas för mycket, lägenheten kan ju vara i bedrövligt skick. Och hon kanske inte alls tycker Gurras lägenhet är ok. Men hoppas hoppas! Ligger precis ovanför st: pauli krkan, vid paddington typ. =) Ja vi får väl se imorgon.! Nä nu blir det kaffe och choklad.=)

Kommentarer

Postat av: kakan

Publicerad 2008-10-23 12:33:40

lycka till med lgh! puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela