ackadacka

Bonde söker fru/man! Hahaha!

Publicerad 2008-10-08 21:01:49 i Allmänt

Slog på tv´n idag vid åtta tiden och hittade mitt nya favvo program. BONDE SÖKER FRU! Kommer följa detta program slaviskt. Har redan lagt tv 4 som startsida på datan. *asg* Diggar bögen! (bonde söker hingst) Måste ju ge en eloge till bruden som är 21 och bonde. Grym brud lix! Längtar redan tills nästa program!=)

Idag har jag vart på jobbet och vart arg.*ovanligt* Nya kassor skulle installeras och allt har knasat sig. Vi började igår. Ställde in på att jobba typ 12 timmar. Kommer till restaurangen och ska börja. Då frågar en kille vart pallen är? Ehhh what tänkte jag. (hade vart hemma hos mamma och fikat) Då visar det sig att vi inte har några kassor att installera. FAAAAAN! Då har schenker inte hittat våran adress och skitit i att lämna av pallen någonstans. Inte ok. Som tur var så fick vi låna 4 kassor av götgatan. Tack tack!

Men nu är allt ordnat och kassorna står på plats. Ett problem kvar: Ingen har fått någon utbildning på det nya systemet. Well Well! Eddie kommer imorgon och ska hjälpa oss. Hoppas det går bra.

Idag kom min älskling hem från skövde. Sjukt att man kan sakna någon efter en dag. Men så är det och jag gillar det. Jag lagade middag, kyckling med pasta. =) Jag kommer bli en underbar hemmafru.

Nä nu blir det chips och dip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela