ackadacka

Bästa mannen!

Publicerad 2008-10-10 15:26:25 i Allmänt

Jag har den bästa mannen man kna ha.=)  Kom hem från jobbet idag ca 14.00, sjuk och trött. Då stog Gurra och gjorde hemmagjorda köttbullar. Mmmmm! Blir middag om en stund. Ska bli såå gott. Denna helgen blir lugn som fan. Jobba 11-16 imorgon och sen lite shopping på stan. Ikväll blir det film med chips och dip.

Det var en trevlig middag igår på Texas. Blev lagom många öl. Gurra kom och hämtade mig och lina vid 22 tiden. Hahah. Värsta pansionärerna typ. Kändes som att jag va typ 40+ när jag åkte hem så tidigt. Men så är det. Mitt nya liv. Inga sena utekvällar på vardagar

Blir ett kort inlägg nu. Kanske skriver senare.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela