ackadacka

ingen rubrik

Publicerad 2008-11-11 22:28:39 i Allmänt

Idag har varit en sån där tråk dag. Åkte upp till min älskling och lämnade tidningar, choklad, frukt och julmust. Älskar verkligen att vara med Gurra. Man känner det nu när man ligger hemma själv och ska sova. Sov föresten jätte gött inatt. Vaknade som ett kryss i sängen imorse.=) Man får ju passa på.
Hoppas han kommer hem imorgon.

Nu ligger jag i sängen och kollar akutioner på tradera. Väntar på min ODD MOLLY schal jag köote för 140:- Wiie! Ska fan köpa alla mina juklappar på tradera. Blir ju jävligt billigt så.
Har blivit helt galet tokig i scarfar, accesoarer över huvudtaget är så roligt. Nog om det!

Nä idag är jag tråkig.

God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela