ackadacka

!!SNÖ!!

Publicerad 2008-11-24 13:40:21 i Allmänt

Fan va gött med snö. Alltid lika kul när första snön kommer. Är dock inte mycket snö på marken men man får sån julkänsla i sig. Jag var och solade på sportlife vid lilla bommen förut. 50:- för 15 min. Tog såklart extra stark solning. Efter 4 min kände jag mig stekt. Men det var bara att hålla ut. Vill man vara fin får man lida pin. =)
Tog med mig lite broshyrer för att kolla vad det kostar att börja träna. Min rygg är fucked up så jag måste verkligen börja träna. Det va svindyrt men kände ändå att det kanske är värt det, tills jag ser att det är 25 års gräns. Ehhh what? Så sorry sportlife men ni kan köra upp något i era vältränade rövar. Fuck it! Vad är dealen med 25 års gräns liksom? Undra om jag får träna om jag har mammas underskrift! 25 års gräns är väl lite att ta i. 20 års gräns räcker väl. Fattar att dom inte vill ha massa jobbiga ungdomar och så men ändå.
Fick hem en jättefin sjal som jag köpte på tardera för 22:-. Jättefin med blommor på. Jag har fått någon slags sjalfeber. Har hur månag som helst nu. Måste sluta handla saker på tradera men det är svårt att låta bli. Oftast blir det ju så himla billigt. Nu sitter jag och käkar sushi, efter det blir det kaffe med lussekatter. Köpte 4 lussekatter för 25:-. Mmm! Har en massa pepparkakor hemma också. Som sagt träna va det ja.=)

Bloggar mer senare!
Tjo!

Kommentarer

Postat av: thina

Publicerad 2008-11-25 13:27:56

det är inte 25årsgräns! bara på det där "lyxgymmet"!! ja tränar på det vid domkyrkan, skitbra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela