ackadacka

Snart helg..

Publicerad 2008-11-20 17:18:35 i Allmänt

Torsdag idag. Gick hem tidigt. Har fortfarande mensvärk. Vi kvinnor/tjejer borde inte behöva utstå detta. Jag menar vi tjänar mindre pengar, är sämre på sport och fär ysiskt svagare än män. Illa är det! Nä ska inte tjata om hur synd det är om mig. Imorgon blir det bio. Madagaskar 2! Wiiiee! Älskar den filmen. Jag och 4 polare plus gurra skall kolla på den. Första filmen är ju grym. Jag älskar animerade filmer. Den stora favoriten är hitta nemo.

Snart är det Girls Night som gäller. Kul att få fixa till sig lite emellanåt. Blir grön lång t-sirt, svarta tights, stövletter och en massa armband. Ska platta hela mitt hår. Kan bli kul att se hur det kommer sluta. Hockey 19.00 mot Djurgården. Hoppas vi piskar skiten ur 08:a asen. (gillar inte stockholmare) Freddan får gärna kasta handskarna idag om det behövs. Och passa på att trycka till den galme giraffen Andreas Holmqvist. Go Freddan!
Imorgon kommer Gurra hem. Äntligen!!! Har saknat han knasigt mycket. 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-20 21:53:32

Kaffe i morgon ? :) DVD

Postat av: Mammsen

Publicerad 2008-11-21 08:22:51

GÖTT VA DE! VF FOREVER!!

Tack för igår,så himla kul=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela