ackadacka

Snabbis!

Publicerad 2008-11-19 13:41:40 i Allmänt

Var som sagt i stan en snabbis förut. Inhandlade en plattång (180:- på clas ohlson). Ska in till stan igen när jag har tvättat klart. Skall köpa ett par skor eller två.=) Kom ju på att Uggsen kostade nästan 2000:-, vilket betyder att jag kan köpa 2 par skor på din sko. Vet att det är emot mina principer men jag är tvungen. Jag kommer få kallbrand snart annars. Mina fötter fryser av att gå i converse. Är ju snart lön också, men jag sparar. (går sådär)
Ny info ang lägenheten. Antagligen så går bytet igenom då hon vi skall byta med har slaffat sig en borgenär. (vet inte hur det stavas) Hoppas hoppas!
Nu sitter jag och äter min 3:e lussekatt för dagen. Mmmm! Det är så jävla gott. En timma kvar innan tvätten är klar. Sen stan sen hem till mamma. Lite auktioner och en väska från bellme.se har kommit. Wiiiee! Detta måste ju bara matchas med ett par nya skor. Eller hur? Gurra erbjöd sig att låna ut ett par kängor, men jag sa snällt nej.
Tråkig uppdatering av bloggarna jag läser. Jaja, får väl bädda sängen och dammsuga så länge. Bloggar ikväll när jag kommit hem. Kanske lägger upp bilder på mina fina fynd.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela