ackadacka

Mys med stort M!

Publicerad 2008-11-23 23:17:36 i Allmänt

Helgen har vart hyffsad lugn. Unnade mig själv en utgång i Lördags. Ja jag vet: Kors i taket! Var gött att få komma ut och dansa lite. Blev dock mycket besviken när jag kom till Dancing Dingo och vakterna inte kännde igen mig. (blir ju så nu för tiden när man inte är ute 4 dagar i vecka + att jag har klippt lugg). Ägaren som brukar stå och vända plattor kännde dock igen mig. Phu! Så nu kan jag gå dit igen.=) Jag och Linda drog en jävla repa i lördags. Började med Hockey hemma hos Matthias och Linda, lasange och kalla öl = Mmmm! Sedan bestämde vi oss för att dra in en sväng till liseberg. Satte oss på tyrolen och drog några kalla. Sen till Excet, sen ludde och sist Dancing Dingo. Slutade iallafall med fyllekäk på 7-11 vid 3 tiden och sen en bulle hem. Dundrade in i lägenheten i typ 120, skrämde slag på Gurra (som inte kunde somna om) och somnade gött. Gurra har vart trött hela dan.=) *förlåt*
Vaknade imorse och va nästan inte alls bakis. Gött som fan. Åt en dunderfrukost och satt vid datan i typ 3 timmar. Sen gick vi en promenad upp till Delsjön och drack varm choklad. Jätte mysigt. Kommer bilder från det imorgon. Guttas päron bjöd på en supergod söndagsmiddag. Det behövdes en dag som denna.
Imorgon är jag ledig. Blev glatt överraskad när jag upptäckte detta förut. Skall dock in en sväng och kolla läget. Ska försöka käka lunch med Gurra också. Han jobbar i gbg imorgon. Wiiiiiee!

Nä dags att söva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela