ackadacka

Julklappar?!

Publicerad 2008-11-24 13:27:45 i Allmänt

Samma sak år efter år. Vad ska man köpa i julklapp. Blir ju inte så många att köpa till men ändå. Syrrans julkapp är klar. Tradera fynd kan jag ju säga att det är men inget annat. (vet ej om hon läser min blogg). Til mamma och Lasse får det bli något gemensamt. Inte lätt att köpa till dom två som har allt. Gurras julklapp är super duper hemlig. Om det nu blir någon. Det är ingen idé att jag köper något långt innan för jag kan inte hålla mig för at inte berätta vad jag har köpt. Tycker nämligen själv att jag är grym på att köpa den rätta julklappen.

Snart dags att publicera sin önskelista här på bloggentror jag. Om den inte blir för lång.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela