ackadacka

Jag vill sova ut!!!

Publicerad 2008-11-04 19:27:11 i Allmänt

Har blivit väckt 2 dagar i rad av jobbet. Hela min dag blir förstörd. När jag lägger mig på kvällen så planerar jag vad jag skall hinna med på jobbet. Detta förstörs varje gång jag måste komma in tidigare eller blir väckt för tidigt. Jag har väldigt dåligt morgon humör. Blir inte bättre av att dom som är på jobbet när man kommer skall ställa tusen frågor. ARRGH!

Men imorgon är jag LEDIG!! Jag ska stänga av min telefon och sova ut. Gurra är sjuk, stackarn. Så imorgon blir det nog inte mycket gjort. Ska ringa till ragtime och kolla om mina UGGS har kommit. *LOVE*

Ikväll blir det film och slappa. Som alla andra dagar.=) Skall dock försöka att inte somna 21.00

Färgade håret mörkbrunt igår. Det blev överraskande bra faktiskt. Brukar ju bli en de spill och färg utanför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela