ackadacka

Go dag!

Publicerad 2008-11-05 11:54:15 i Allmänt

Värsta grymma vädret ute idag. Gött som fan. Ledig är man också. Ska slänga på mig mina glajjer och gå en LÅNG promenad i kylan. Finns inget bättre ju. En varm kaffe latte i handen är ett plus. Får väl gå upp till BK och inhandla mig en latte. Tråkigt att Gurra är dålig, men har ju min iPhone med musik att lyssna på.Blir kanske att åka till vårdcentralen med han. =( Annars blir det nog lugnt idag. Blir wok med kyckling och nudlar till middag. Hade vart gött att dricka bärs någon dag. Var ett tag sen.

Nä nu ut i solen och schteka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela