ackadacka

*gäsp*

Publicerad 2008-11-28 21:19:49 i Allmänt

Trött som fan idag. Jobbat 9-18 och skall jobba imorgon. Vill vara ledig men icke. Äe bjuden på 2 fester men funderar på att banga båda. På söndag blir det först hockey och sen julfest med jobbet. ORKA!!
Kom hem från jobbet vid sju. La mig i sängen och läste mina bloggar. På spåret började idag. Mycket bra program, jag att det är pansionärs varning men jag har axel med mig. Hade velat haft lite rödtjut också men det får bli nästa fredag. Helt sjukt att julen snart är här. Ska köpa mina julklappar dagen innan. Lika bra så! Har fortfarande inte fått besked om lägenheten. Gurra skall ringa han på måndag. Som sagt imorgon jobb och antingen ta det jävligt lugnt eller gå på fest. Vi får se imorgon. Nu blir det iallafall. Läsa och sen sova!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela