ackadacka

Den senaste telefonen!

Publicerad 2008-11-14 17:52:23 i Allmänt

Gjorde en isats för samhället ifag. Jag skaffade mig en telefon.=) En samsung. Vette fan va det är för modell men den kostade 400:- på siba. Hahaha! Well well. Nu är jag iallafall anträffbar. Har kvar samma nummer. Fick mitt SIM kort igår.  VF förlorade mot timrå. Känndes ju sådär. Mådde illa inna matchen, förlusten gjorde ju inte saken bättre. Mår bättre idag men är yr som fan. Hoppas det går över till imorgon när jag är LEDIG! Ikväll blir det tacos, idol och glögg med pepparkakor och grönmögel. =) Mmmmm!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela