ackadacka

Snygg brud + Cinzano Asti! *asg*

Publicerad 2008-05-19 19:42:20 i Allmänt

Måste ännu en gång bara klaga på måndagar. Både jag och Jasper har gnällt hela dagen på jobbet. Han fick ändå gå hem vid 2 tiden medans jag va kvar till ca 18. Bläää!! Jag och min kära kombo Eddie köpte oss varsin tidning igår för att ligga och slappa hemma. Han köpte Slitz och jag köpte en korsord tidning. Tyckte det va på tiden att få igång dom dementa små hjärncellerna. Jag tröttnade typ efter 5 min, perfekt för eddie hade somnat. Kollade i hans tidning och ser ett repotage om en het brud vid namn JENNICA LANDÈN. Inget fel på repotaget en kollade på bilderna och upptäcker att dom har en Cinzano asti flaska med på bilden. Tänk er det här: En snygg naken brud sitter på ett bord med en ljusstake och 2 champange glas och det ser typ romantiskt ut. Så pajar dom bilden emd en conzano flaska. HAHAHAHAHAHAHAHAAHA!! Höll på att dö av skratt. Kan man inte ha en riktigt champange på bilden. Hade lika gärna kunnat vara hallonsoda ju. Dom är la för goa. Funderar starkt på att skriva in till tidningen. Fattiglappar! Stackars brud. Hade jag vart modell hade jag haft lite krav. men dom kanske inte har det nuför tiden. Kändiskåta blonda brudar. Well well, tack för att ni gjorde min söndag. Själv hade jag valt gula änkan eller moet.

Kommentarer

Postat av: Jen.

Publicerad 2008-10-05 11:52:25

Menn va fan skrattar .. Nu ska vi inte hänga upp oss på detaljer här va ;D Jag fick mej ett gott skratt ifl, trots det där om "blonda kändiskåta brudar". Ha det fint ;) /Jennica

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela