ackadacka

Mmmm... ledig helg och sol!

Publicerad 2008-05-31 09:11:16 i Allmänt

Fan va gött med ledig helg. Började helgen med att köpa skaldjur för 350:-. Det satt som ett smäck i magen. Köpte dock ett skit äckligt vin på bolaget. Hatar vit vin har jag kommit fram till nu. Bläää! Det blev en del räkor över, mmmm. Gött med en macka så här på morgonen med färska räkor. Kan inte bli bättre. Snart ska jag ut i solen och steka. He he! Vet inte riktigt vart jag ska lägga mig och sola. Antingen slottskogen eller kungsparken. Måste lägga över lite ny musik i min Ipod  först så man har något att lyssna på.
Dagens band: CYPRESS HILL!
Fett bra! Måste köpa mig ett par billiga flip flops i stan, svettas ju söner i gympa dojjs. Och ett tub top linne. =P
Inte många dagar kvar till Roskilde heller, har ingen bil att åka ner i. Blev dumpad av dom jag skulle åkt med. Well well, minsta problemet känns det som. Ska kolla på roskilde forumet om man kan åka med någon annan. Typ några gia gubbar från uppåt i sverige. Vem vet kanske träffar THE MAN! *hahahah* Nä nu får jag skärpa mig. Ska in till stan nu och vita mina Ariska ben. Så gott folk : På med solglasögonen för nu kommer jag.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela