ackadacka

T-sprit och FAKTUM!

Publicerad 2008-03-01 18:50:34 i Allmänt

Jaha, nu har det gått 2 dagar i mitt nya liv som hemlös. Har hunnit dricka 2 flaskor t-röd men har fortfarande inte sålt en enda jävla faktum. (som jag stal av en en annan säljare, som sov) Moahahaha!
Well well, lite oflyt nu i början säkert. Lägger upp mer kort i veckan på ännu fler vänner jag har träffat. Här är Berra som jag träffade på toaletten i brunnsparken. Mycket trevlig kille, känner dom flesta istan och har varit hemlös i 40 år. Snacka om att vara rutinerad. Han vet precis vilka ställen man kan sova på. Men det kostar, va tvungen att betala med en halväten kebab som jag hittade på avenyn igår kväll. Han är lite blyg så han gömmer sig bakom väskan. (ni ska bara veta  vad som ligger i väskan)
image12

Kommentarer

Postat av: ironberg

Publicerad 2008-03-02 21:30:19

hahaha, fan dina nya homies verkar va enna riktigt fina människor som gärna delar med sig av erfarenhet för att hjälpa en nybörjare, så vackert som bara riktig vänskap på gatan kan va

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela