ackadacka

Min drömlägenhet - eller?

Publicerad 2008-03-19 17:29:23 i Allmänt

Ska snart åka och kolla på en lägenhet. SÅÅÅÅÅÅÅ fin är den, på korten ialafall. Bara att hoppas på att den är lika snygg IRL.=P Frölunda spelar mot FBK hemma imorgon, och det är slutsålt. jag och Johanna fick biljetter till långsidan. Så jävla gött. Det kommer bli sånt jävla tryck imorgon. Imorgon blir en stressig dag. Ska till BABAR idag och dricka bbärs med jobbet. *Gött* Ska ha möte med Jagge imorgon 09.00.*pust* Får köpa massa halstabletter så jag inte stinker allt för mycket. hehe! Sen ska jag luncha med lina och sen ska jag ha intro med 3 snygga brudar. Jag ska abar anställa snygga brudar framöver. Vem fan vill handla av en ful? HaHa!!
På tal om annat, blev upplimmad av butikschefen på SIBA/ONOFF (kommer ej ihåg), passar perfekt ju. Ska ju snart köpa en ny TV. Moahahaha! Får väl gå på dejt med han så att jag kan få Tv´n billigare. Tur att man inte är en sån som ligger med folk på första daten, då hade man ju vart prostituerad nästan ju. *L*

Va på partihallarna idag och köpte påsk godis till mina underbara skiftledare (erika, dennis, jasper och sanna). Hoppas dom köper något fint till mig i påskpresent.=P

Nä dags att åka på visning och sen dricka bärs. *STRESS* Tufft liv man lever. Jobbade bara 5 timmar idag. det är fan perfekt. 

Ha det fett! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela