ackadacka

Typiskt!

Publicerad 2008-06-10 09:08:24 i Allmänt

Jaha då va man ledig idag då. Vaknade 08.00 av att det värker som fan i min rygg. Orka!!! Somnade dock vid 23 tiden igår så jag ska nog inte klaga. Idag blir det slappa. Läsa lite Jenna och dricka massor av kaffe hemma. Mmmmm! Får se om jag orkar städa. Skulle behöva fixa iordning mina kläder. Allt ligger i en stor hög på sängen.
Kl 16.00 är det student mottagning hemma hos Dunérs. (förlåt stephanie att jag inte kom på din student, men jag jobbade ju. plus att du fick en fin present) Malin tar studenten. Skall bli kul. Kommer nog bli en del alkohol. Nicke ska ju stå i "baren". Me like!
Va ute och drack öl med min vapendragare Axel. Alltid lika kul att snacka med han utanför jobbet. Jobbade 11 timmar igår, kände att jag va värd det. Sanna frågade hela tiden om jag vill gå hem. Gillar att jobba när det är mycket att göra.
Oj oj oj, glömde ju nästan av att berätta min upptightning igår. Jag älskar mig själv för att jag är så grym. Han killen som jag gav kicken i fredags, ringde igår 11.45 (han skulle börja kl 12.00) och sa att han inte kommer idag för att han ska till arbetsfömedlingen kl 15.00. Då flippade jag. Stog och skrek i telefonen i typ 3 min nere på lastkajen om varför han inte kan göra som han gör och att jag inte vill se han mer. Jag har gett han 100 chanser. gett han två månaders uppsägning istället för två veckor. Tröga jävla idiot. Hoppas inte han dyker upp mer. Och jag längtar tills han ger mig som referens. Mohahahaha!!! Skall inte säge ett enda bra ord om han. (är ju ren sanning om jag berättar hur jävla trög människan är) Sanna kom ner till lastkajen och typ smög förbi mig. =)
Han som kom med varorna från scandlog, vågad knappt prata med mig när jag lagt på. HIHIHI!!! AGGRO!!

BTW: hittade dessa sötnosar när jag va inne på aftonbladets hemsida(höll på att dö när jag såg dom)

Så söta. (snöleopardungar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela