ackadacka

Shopaholic!

Publicerad 2008-06-25 22:14:49 i Allmänt

Idag har jag bränt typ 4000:-, minst. Varav 2000:- på en ny kamera som är limegrön, as snygg. Köpte en matchande väska till också. Böev dokc trött på han som sålde den till mig. Han ville sälja hela affären verkade det som. Men man vet ju hur det är, sälj sälj sälj är det som gäller. Semestern är i sikte. Wiiie! Såg på schemat att jag är ledig på fredag. Gött! Så min semster börjar då. Måste ju nästan fira med en öl.
Jag och madde skulle ta en "fika" igår. Fikan blev utekväll. ORKA!! Skulle ju köra idag för att köpa partytält och sån skit. Men icke. Jag va as dålig imorse. Och inga partytält blev det heller. *jag lovar att fixa det innan lördag*
Fick shoppat loss lite på rean också. Hittade ett par guldtights som jag ska på roskilde. ( fula som fan )
Köpte 2 peruker och ett par grymt coola glasögon, dom är som ananaser. Hur kul som helst. Kommer ett kort imorgon på hela kitet. Jag kommer ju äga hela roskilde men mina coola kläder. Nä  nu orkar jag inte skriva mer för jag är såååå trött. Jobba natt blir det imorgon, hatar det. Får väl se hur mycket jobba det blir egentligen.=)=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela