ackadacka

Jag ælskar læget!

Publicerad 2008-07-01 18:17:25 i Allmänt

tjo mina kæra læsare. Æntligen hær.I love it. Stog 5 timmar i kø. Jag trodde vi skulle vara i tid, men icke. Det var bara 30000 pers till som skulle in. Vædret ær gryyyyymt. Vi blev bestulna på en del saker førra natten. Men vi har återhæmtat oss med oinaler efter detf. Alla tror att vi heter peruk campet. bara før att vi går runt i peruk hela tiden. man  får såååå ,mycket ragg med peruk. Helt insane. Jag ælsker læget. fylla ær bara førnamet. fullt øs heeela tiden. hade vatten krig før 30 min sen. as nice. va på netto igår och hittade vodka før 65 DKK: Nice som fan. Alla gnøller på att jag ska blogga. men jag  måste gø det. Va på ett fett party tåg igår. 200 pers som bara gick runt och dansade. Fett som fan! næ dags att dra. det ær ølbång som gæller. ÆLSKAR FESTIVAL!!
Mer so, till roskilde!

HA DET FETT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela