ackadacka

SAVE BRITNEY!

Publicerad 2008-01-15 22:05:44 i Allmänt

Vet fan inte vad jag ska blogga om. Har haft en super bra dag. Så tråkig är jag. Brukar vakna på morgonen och känna skit. Men inte idag. Har fan inte stört mig på ngt idag. KONSTIGT, kanske börjar bli sjuk.*L*

Får sitta en stund och tänka lite! *Hmmmm*
*knak*
Jo nu kom jag på en sak som är störande. UNIBETS reklam för deras skiva!!!! WHAT!! Vad är det för jvla idiot som kommer på det? Är medlem på unibet, men har gått ur för att dom har så idiotisk reklam. En FUCKING cd-skiva. Allvarligt talat. Finns det inget annat att tjäna pengar på. Jävla losers. Fuck them!

Diggar Carolina Gynning i hennes program idag. Ha ha.. så jävla roligt. Ingen koll på hur man har hand om barn alls. Stackars barn! *asg*  Och hennes polare som satt och sa att barn är äckliga och inte fattar ngt. Självupptagna MF´s. He he..

Kan berätta att jag kammade ut VÄRSTA stora tovan (snarare 4 dreds) ur håret idag. Funderade på att lägga dom i christians säng men ångrade mig, då jag vet att han skulle hämnas 10 ggr värre. Varför kasta spjut i radhus?

Glöm inte: Hellre tårta i vasken än en vårta på tasken.'

What ever, har inget bättre att skriva än SAVE BRITNEY! *tycker synd om bruden, hon är ju helt körd* (moahahha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela