ackadacka

Och folk undrar varför man trivs ihop med killar! HA!!!

Publicerad 2008-01-20 09:46:36 i Allmänt

Först och främst ber jag om ursäkt för att jag inte har bloggat på 3 dagar. Har fått några arga mobilsamtal från några hängivna läsare. *sorry* Har haft mycket att göra.Ska åka upp till FJOLLTRÄSK på kurs med jobbet idag nämligen. Skit i det!

Jag var på en hyffsat oplanerad tjejmiddag igår. Visste inte om jag kunde då jag hade tuen saker att göra. Jätte god mat, massa vin och en jävla massa tjejsnack. Nämner inga namn, då dom flesta läser min blogg, men allvarligt talat. Jag får panik på brudar ibland. Det ska lipas, tjötas och bråkas om precis allt. Anledningen till att jag åkte dit var för att ha en trevlig kväll. Träffar inte brudarna så mycket längre pga jobbb och annat. Tjejmiddagen slutade med 2 lipande brudar och en arg brud. HALLÅ!! Trodde vi skulle ha trevligt och vara vänner och tjöta, men icke. Jag får alltid höra att jag aldrig är med på något, ok, är det konstigt? Blir ju missär och tjöt om allt. Inget illa menat mot er tjejer som va där, men detta hade aldrig hänt om det bara hade vart killar. =P
Dom som störde sig på alla händelser igår kanske kan förstå varför man umgås och festar med killar. Fattar du inte så tycker jag synd om dig.
EMELIE -Tack för en bra kväll, maten, vinet och sällskapet till kl 23 va trevligt. (åkte faktiskt 23,30)

Så jag kan faktiskt erkänna att killar är roligare att umgås med. (Kommer väl få 50 rabiata flator på mig nästa gång jag är i stan) =) Thats life.

Kommentarer

Postat av: Mammsen

Publicerad 2008-01-21 11:02:19

Vilken rööööta jag har som jobbar med 74 killar då,aldrig nåt tjöt bara raka puckar!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela