ackadacka

Fjollträsk AKA Stockholm

Publicerad 2008-01-20 13:17:07 i Allmänt

Jaha då va man på väg till vår kära huvudstad stockholm, även kallad fjollträsk. Gött att man åker tåg upp, tar bara 3 timmar med X2000. Och självklart så åker man i första klass. Gratis internet och gratis kaffe. Kan ju inte bli bättre. Nu kanske ni undrar varför jag kallar våran kära huvudstad för fjollträsk? Hmmm... fattar ni inte det så är ni antagligen fjollor från stockholm eller dumma bönder från landet. *moahahahaha*
Kommer ju sakna fiskluktande göteborg massor. För det är ju det alla säger om göteborg/göteborgare: "alla luktar fisk i göteborg". TÖNTAR! Dom är bara avundsjuka för att dom inte vet hur en räka/havskräfta eller krabba ser ut.=P
Och jag förstår dom. Kan inte vara lätt att vara stockholmare/fjolla! Nog snackat om detta, tänker inte lägga ner mer energi på detta ämna. IDAG.
Kommer nog ha en del att bogga om denna veckan. Kommer hem på fredag och ska gå en Donken kurs. Det är ju bara gjort för att blogga om min ilska.

Hoppas mina vänner löser sina STORA probem, och inte bara med varandra utan även med sig själva. Inget illa menat, jag tror ni fattar. Kan ju bara dra slutsats: 10 tjejer plus rödvin är ingen bra komination. He He!
Bättre att sitta och dricka bärs med grabbarna och lira poker.
Ha det fett!

MOT FJOLLTRÄSK!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-02-08 21:54:07

dags att styra upp bloggen igen kanske?

Postat av: Mammsen

Publicerad 2008-02-19 10:12:10

AckaDacka!!
Blogga fööööör fan!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela