ackadacka

Dagens MF I-lands problem!

Publicerad 2008-01-14 19:45:24 i Allmänt

Vaknade 0700. Pigg och glad. Tog vagnen till jobbet som vanligt. Och självklart va det en gammal vagn, har aldrig vart med om att det är en ny vagn. Jävla västtrafik. Känns som om man är i ngn öst stat för fan. Det är inte detta som är problemet. (det är ett problem men inte dags att ta upp detta nu) Problemet är när man skall gå av vagnen och dörrarna öppnas. Vad händer då? -Jo alla jävla idioter som skall gå på vagnen står som en bunt idioter och ska givetvis gå på vagnen samtidigt som alla ska gå av. "HALLÅ!!! -GÅ ÅT SIDAN OCH SLÄPP FÖRBI DOM SOM SKALL GÅ AV". Detta fattar ju vem som helst. Men vad vet, det kanske bara är idiotjävlar som åker kollektivt (och jag då). Dom som skall av, går av innan man går på. Nej nej.. in i vagnen så fort som möjligt, gärna armbåga några på vägen. IDIOTER!!!
Så jag har en ny taktig. Ta sats innan dörrarna öppnas och spring som en amerikansk fotbolls spelare. Längtar till imorgon när jag ska gå av vagnen och typ DÖDA 3-4 st. HE HE!!
DÖ eller flytta på er skall jag skrika. Kanske ska skaffa ett lagligt tillhygge. Någon som har ett bra förslag på ett lagligt tillhygge får gärna lägga en kommentar.

Är match i vår så kallade Hufvudstad idag. Hoppas frölunda spöar skiten ur dom gryga 08:rna. Hoppas Melin har fattat bra beslut gällande femmorna idag. Det vill säga HOLMQVIST#81 på BÄNKEN och Ari i mål. Grattis till kallio som har fått barn. *va på tiden kanske*

Kommentarer

Postat av: Mammsen

Publicerad 2008-01-14 19:52:40

Jag har det där bollträt du vet hemma,kan du låna om du vill,sen har jag en del spadar ocg skyfflar hemma av olika slag som du lätt kan dra till någon med,det är bara att välja va som faller damen i smaken,hahahaha!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela