ackadacka

¤Acka Dacka 4ever¤

Publicerad 2008-01-11 11:10:59 i Allmänt

FAN FAN, min blogg har legat nere i 2 dagar. Har så mycket i huvudet så jag vet inte vad jag ska skriva.  Får improvisera ihop en blogg. Känner mig inte ens irreterad på någon/något idag. Kankse för att det är Fredag. Jo jag flippade lite på Jasper imorse när vi skulle byta fett i fritöserna. Precis när jag har spolat av golvet från fett så ska Jasper fylla på nytt fett. Då har han glömt att stänga kranarana. 10 Liter fett på golvet igen. GRRRRRR!!!
Så det va bara att ta fram hinken, slangen och skrapan och göra allt igen. PUH! Och som grädden på moset så har man typ magsjuke ont i magen. Ska snart hem och slappa på soffan HELA dagen! Får jobba imorgon istället!

Läste precis min mammas blogg. (mariegbg.blogg.se) Kvinnan slår ju nästan min blogg, det märks ju att vi är släkt. Lika aggresiva i bloggarna. Jag rekomenderar er som fljer min blogg att läsa hennes emellanåt. Blogg is da fucking shit! Finns fan inget bättre än att komma hem från jobbet och blogga. Få ur sig all skit. Ha Ha!!

Fick reda på häromdagen att min kära party kompis HÅKAN skall åka till Kosovo i 9 månader. VA FAN!! Saknar dig redan! Vem ska nu bjuda mig på drinkar sista helgen varje månad? Håkan är min drink-pimp och jag är hans drinkluder. *L*

Nä nu ska jag hem och softa! Ha det fett!

Kommentarer

Postat av: Mammsen

Publicerad 2008-01-11 11:59:40

Give meee fajjjv *splach*
Puss på nosen,lööööv jooo!!

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-01-11 22:02:29

HAHA, jag skulle viljat vara med o se hur flippen #1 såg när all olja åkte ner på golvet!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela