ackadacka

Tänk dig det värsta...

Publicerad 2008-02-25 23:08:10 i Allmänt

Dett är citat från min kära arbetskompis Michaela, som ätr besatt av siffermannen som hänger i nordstan. Massa karamar til dig. (inte siffermannen alltså utan michaela) Du förgyller vår vardag. Siffermannen siffermannen, vad ska man säga. Jag vill veta ditt riktiga namn. -ASG- Han är den personen vi pratar om mest på jobbet. Han är verkligen rolig. Så vad har hänt idag? Hmmm.. har inte flippat så många gånger. (dom gånger jag har gjort det så har det vart värt det) LÖN!!!! Jag älskar den 25:e varje månad. Efter 1 veckas tomatsoppa ätande så fetsade jag till det med Sushi till lunch och kebabpizza till kvällsmat. Mums mums.. Jag älskar att ha pengar. Man vet ju att man kommer skramla efter mynt för att kunna köpa sig ett paket cigg om typ 10 dagar.
Från det ena till det andra. Har börjat kolla på lägenhet. Känner att det är på tiden att man köper sig sin egna lägenhet. Har ju luffat runt nu i 3 år eller nåt. Bott i andra hand, kollektiv och nu inneboende hos min favorit killkompis christian. Lever värsta slackerlivet nu så jag ska ta tag i mig själv och ta ett FETT banklån och skafaf ett eget CRIB! Tänk dig det värsta..=P

Imorgon ska jag jobba slappdag. 6.3-15. Och sen är det hockey! Tjoho! Man får ju hoppas på seger  nu när förspelet är slut. Snart börjar den riktiga hockey. =P

Nä tack och hej! Nu måste mamma sova, ska ju upp snart!=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela