ackadacka

Sorry!

Publicerad 2008-12-19 18:36:24 i Allmänt

Denna veckan har det vart fult upp. Har därför inte kunnat blogga. Jag har haft lite abstinens faktiskt. Haha! Igår var det julbord med jobbet på Råda säteri. Mycket god mat och massa roligt tjöt. Mindre roligt idag bara. Trött som FAN och då gick jag ändå inte ut. Var hemma kvart i tolv. Drack typ 3 resorb, vatten, juice och saft. Idag blir det att ligga hemma och sova. Ska försöka ta mig till ICA för att köpa middagsmat. Vad kan man äta själv? Tråkigt som fan. Gurra är i ishallen till 22. Ben&Jerrys och på spåret får det bli helt enkelt.=)  Jobba imorgon. TRÅKIGT! Men jag har inga pengar ändå så det är ju skit samma. Har köpt 3 st fina kuddar till sängen. Två med stjärnor och en med amerikanska flaggan. Så fina. Nä nu orkar jag inte mer!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela