ackadacka

S-Ö-N-D-A-G

Publicerad 2008-12-07 11:27:31 i Allmänt

Fan va gött med söndagar. Vaknade ca 09.00 av att jag inte får luft. Gurra låg på mig! Samma sak varje morgon. Inte en lugn stund får man nattetid i sängen. =) Har precis käkat en mega frukost med färsk ananas och skinkmacka. Mmmm! Idag blir det ligga hemma och dega till 15.00 sen dra in till liseberg och handla lite goa grejer på marknaden dom har där med mamma lasse och gurra. Ska ta med mig kameran och ta lite kort på myset. Ska nog ta en sväng om med dammsugaren här hemma också. Var hemma hos mamma igår och hämtade mina lexington handdukar och lite kläder. Världens bästa handdukar har lexington.
Jag och charlotte skall den 31/1 sälja grejer på kvibergs marknad. Bord 100 har vi. Ska bli så kul. Jag kommer nog mest kränga kläder. Orka ställa mig och gå igenom mina kartonger som står på axles vind. Förhoppningsvis så har vi flyttat innan. Nä dags att duscha och dammsuga.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-09 19:29:40

Vad rolig du är ! Det blir nog rusning till bord 100 ! Hahhaha

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela