ackadacka

Random!

Publicerad 2008-12-09 19:34:15 i Allmänt

Gött med vinst igår. Efter matchen  var jag nere i wallenstamhallen och kollade på Gurra när han spelade. Nästa gång lovar jag att kolla mer. Hela A-laget trillade in när jag satt i cafeterian nämligen så det fanns en del känningar att kolla på.=) Idag är en tråkdag. Mamma fick  fick behålla jobbet. Tur var väl det.  Har jobbat 9-18 idag. ( vart på golvet nästan hela dagen Phu! Är helt slut. La mig så sent igår så jag har vart hur trött som helst idag. Detta ska jag ta igen genom att lägga mig snart. Ja jag vet att klockan bara är 19.30 men det skiter jag i. Jag är trött. Gurra är i ishallen till 23 så jag kan lika gärna somna nu så jag får vila ut till imorgon. Imorgon blir det glögg hemma hos Jessica. Mycket trevligt.
Nu dags för en dusch!

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela