ackadacka

Nytt läge!

Publicerad 2008-12-21 12:49:33 i Allmänt

Vaknade 09.00, pigg som fan och rastlös. Förstår inte varför man är pigg på helgerna och trött på vardagarna. Jag passade på att filma Gurra när han sov imorse. Han vägrar tro att han snarkar nämligen. Nu har jag bevis!!! Mohahaha! När snarkmonstret vaknade drog vi till egg&milk och tryckte i oss massa god frukost. Hela min kropp är fylld av socker och fett. Mmmmmm! Åkte en sväng till IKEA och köpte 20 flyttkartonger. Lika bra att börja packa i tid. Vi flyttar den 1:a februari. WiiE! Såg massa fina möbler på IKEA men det är ingen idé att köpa något förän vi har flyttat. Man hinner ju ändra sig tusen gånger. Jag gör iallafall det. Har redan ändrat mig gällande överkast. Nu vill jag ha ett vitt överkast. Ja vi får väl se. Imorgon blir det julklapps shopping till samtliga. Ghaa! Vet inte vad jag ska köpa till min lillsyrra och till Gurra. Jag får väl försöka hitta på något imorgon. Har ju Tisdagen på mig också. Idag blir det hem till Linas mamma och kolla på kläder som någon väninna till henne säljer. Vette fan vad det är för kläder men man kan ju kolla iallafall. Sen blir det middag och mys med Gurra, hoppas jag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela