ackadacka

Julfredag!

Publicerad 2008-12-06 13:33:53 i Allmänt

Igår var jag och Gurra hemma hos Axel och hans tjej och drack glögg, vin och julöl. Mycket trevligt. Johannes som jag inte har träffat sen i sommras kom dit en sväng också. Vi kollade på spåret och tjötade skit. Mycket trevligt! Och framförallt vuxet. Haha! Ännu mer vuxenpoäng.=) Var inte hemma föränn ca 01.00. Fast det berodde på att vi gick hem. Phu! Vilken prestation. Idag är det världens tråkigaste dag. Är ledig men måstein till jobbet och tömma kassorna på pengar. Ghaa! Skulle gjort det igår men glämde. Det är ingen idé att jag åker in nu mitt i rushen heller liksom.  Tur att jag kan sitta hemma och kolla hur det går på jobbet. Kan även se om kassorna blir fulla.=)
Ska snart dra mig iväg till ICA MAXI tänkte jag. Och för att tiden skall gå så tänkte jag gå dit. Kl 16.00 blir det hockey hemma hos linda och matthias. *hoppas på seger*
BTW har två nya grymma julskivor:
Lynyrd Skynyrd -Christmas time again
Twisted Sister -A twisted christmas

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela