ackadacka

Dan före dan före dopparedan!

Publicerad 2008-12-22 23:16:18 i Allmänt

Idag var det lön. Wiiiee! Äntligen har jag köpt alla julklappar. Eller ja, nästan iallafall. Har Gurras kvar och den inhandlas imorgon på förmiddagen. Gurra gick med mig i alla affärer som en trilsk 5 åring och stog och beklagade sig högt och tydligt. Typiskt karlar att hålla på så. Men bra påsbärare var han iallafall. Var inne på balders hage och köpte ett överkast till sängen. Sååå fint. Nu ska jag köpa massa fina kuddar på rean. Har ju bara 3 st hittills.=)
Imorgon blir det jobba lite och sen hem till mamma för bordshockey turnering och julmys. Vi ska sova över hemma hos mamma och Lasse. Det ska bli kul. Blir väl att vi får sova i husbilen med katten. Mysigt! Nä nu måste jag sova för att orka med den hektiska dagen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela