ackadacka

Bläääää!!!

Publicerad 2008-12-14 17:00:23 i Allmänt

Julbordet igår var jätte trevligt , kände inte specielt många men det var trevligt ändå. Fanns ju många ansikten man kände igen.=) Linda fixade Freddans och Eriks autograf. Stalker varning på mig men what the heck liksom. Tyvärr så var jag tvungen att åka hem vid 23.30 då jag mådde illa som fan. Så dagen idag har ENDAST ägnats åt tvättning 14-17. Mår skit och vill bara sova. Gurra som var kvar och festade kom indönandes vid 2 bläcket och skulle prata och tända lampan. Inte ok! Sen när han väl somnat så la han sig på mig och fyllesnarkade HELA natten. Detta plus illamående gjorde mig vaken typ hela natten. Så jag är helt slutkörd idag. Tvätten är klar om en timma. Då blir det hämta den, duscha och sen sova. Hoppas på bättre humör och inget illamående till imorgon. Bilder från igår kommer imorgon kanske. Blev inga jätte bra kort. Nä dags att läsa ut min bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela