ackadacka

Utkast: Jaha.. ännu ...

Publicerad 2008-08-06 22:27:44 i Allmänt

Jaha.. ännu en dag att jobba. Orkar inte. Tycker det är så tråkigt. Jag ska helt på allvar bli hemmafru när jag blir stor. Idag ska min dag fyllas av räkna pengar, lägga schema och ringa några trevliga personer som jag skall dra in på intervju. Måste ju ladda upp nu innan hösten med folk. Så jag kan jobba ännu mindre. Hahaha! (skämt och sido)
Försökte jailbreaka min iPhone igår. Gick ju sådär. Flashback är dock lätt den bästa sidan ever. Man kan fråga vad som helst och inom en timma får du ett vettigt svar. Järnberg kom igår så idag blir det att jobba halv dag och sen hänga med han. Blir kanske lysekil till helgen vem vet. Ska jobba på Lördag men efter kanske.
Fredag blir månadsinventera och softa. Hatar att månadsinventera, är lika kul som att gå på begravning. Och man kan fan inte fuska heller. Som man kan gör apå tex daglig inventering. Erica och Emma är tillbaka på jobbet, känns bra!
Spelade brännboll med jobbet i Söndags, det blev en blöt kväll. Va så bakis i måndags att jag inte gick upp ur sängen förännklockan va 14.00. Hahaha! Gött som fan, va lite för varmt bara.
Nä dags att göra lite nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela