ackadacka

Helgen!

Publicerad 2008-08-18 19:06:56 i Allmänt

Super duper helg har det varit. Chillade hemma i Fredags framför datan och drack 1½ flaska rosé. Mmmm! I lördags va det jobb och sen blev det fet utgång. Tidernas bästa förfest hade vi. Vi spelade ROCK BAND hemma hos Gurras bror, hur kul som helst. Tro det eller ej men jag sjöng. Fast vi va tvugna att sluta då alla grannar stog på gården och skrek: "sluta med det där oljudet!". Hahaha! Kunde knappast ha vart min sköna sång=). Så hedanefter blir det rep varje gång innan vi ska ut. Yeah!
Här kommer lite bilder från helgen och veckan som var:
123
1. Va på IKEA och köpte 30 toalett borstar till jobbet. (folk stirrade som fan)
2. Gurra spelar trummor till ROCK BAND!
3. ROCK BAND på TV´n.
456
4. Gurra och jag rockar loss.
5. Eddie på bas
6. Pöjkarna spelar

Tur att jag inte tog kort under kvällen. Full som en kastrull blev samtliga bandmedlemmar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela