ackadacka

En liten utgång!

Publicerad 2008-08-10 11:52:32 i Allmänt

Jaha, då sitter man här som vanligt på söndagsmorgonrn och segar efter en utekväll. Va hemma hos sofie igår och drack rosé innan. Mycket trevligt. Värsta söta hunden har hon. *avundsjuk*
Tänkte vi skule gå till Park, eftersom vi hade gratsi inträde. Men icke! Tyvärr det är 25 här idag!!  What? Vi sog liksom helt ensamna i kön, det va inte en käft där inne. Va fan e problemet. Jaha Sofie är 2. So what? Idiotvakter. Och eftersom det va way out fuckning west i helgen så va alla ställen knök fulla av folk. Efter 30 minuters traskande på avenyn flippade jag. Klockan va liksom 00.45. Så Eddie och dom gick till Park.  Och jag och Sofie gick till Gossip. Wiiieee! Hur kul som helst. Jag, sofie och 70 bögar liksom. Christoffer och Johan kom. (världens bästa gay killar) Sen va kvällen räddad. Tillls dom fick ragg, klockan va 02.45 och gossip skulle stänga. En snabb vända till kebab house och kvällen va fixad.
Skulle åkte till Egg&Milk men eddie ligger i sängen och är heeeelt död. Tråkmåns! Kommer snart att gå in och hoppa på honom. =)
Här kommer lite kort från gårdagen. (han bara ta 8 st innan mitt batteri dog):

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela