ackadacka

Ehh!

Publicerad 2008-08-27 08:47:44 i Allmänt

Idag känns allt lite bättre. Vet inte varför men det bara gör det. Var och hämtade hälften av mina saker igår. Kändes skönt men ändå inte. Känns som att jag aldrig kommer få en fast punkt att va på just nu. Ska kolla på en grym lägenhet i Kallebäck. En 2:a på 50 kvm för inte ens 900.000:-. Kollade min mail precis. Rasslar alltid till i mailen nu för tiden. Typ 10 mail om dan. Phu! Inte lätt att va poppis. Hade fått ett mail av boplats:
Vi har en lägenhet som matchar dina önskningar. En 2:a i lunden i ett senior boende!
Ehhhhh! WHAT?
Skulle inte tro det. Hahahaha! Det måste vara någon slags varnings klocka för något. Om 1½ vecka åker jag till Grekland. Ska bli skönt med tanke på omständigheterna. Bye bye sweden! Sola och bada i en vecka. Fan va gött. Och fram tills dess skall jag ha 2 vita veckor. Den dö!
Kommer gå galant. Helgen blir fullspäckad av nyktra aktiviteter:
Fre: Hockey i Mölndal + middag innan!
Lör: 40 års kalas i Billdal. Jag kör=)
Sön: Liseberg om det blir fint väder

Nä nu måste jag springa till jobbet annars kommer flippen sanna att flippa loss på mig! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela